Takalika Kızım 15 aylık olmak üzere hala yuruyimior sizce bu sorunmu var yardımcı olurmenz korkmaya başladım
Ela07 Takalika korkma canım tutunup kendiliğinden kalkabiliyomu ayaklarının üstüne sağlam şekilde basıp azda olsa desteksin kalabiliyomu öyle Benim kızım tam 15 aylıkken yürüdü
YavruKartal Takalika Doktorlar 18 aya kadar normal olduğunu söylüyor. Oğlumda 14 aylık olacak uzun zamandır emekliyor, ayakta duruyor, tutunarak yürüyor ama desteksiz yürümeye cesaret edemiyor hala
ebrulim29 Takalika Benim oğlumda 15 aylıkken yürümeye başladı 18 aylık olana kadar normal merak etmeyin yürür yakında inşallah
idil1990 Takalika kendine guvenmiyordur 18 aya kadar normal diolar. Birden atilir uzulmeyin daha zamani var siz israr ettikce urker akisina birakin bence
My_LiFee Takalika 18 aya kadar normal canm her bebek bir deyil bende oğlum 13 aylık yürümüyor diye korkuyordum çünkü kızım 10 buçuk aylıkken yürümüştü o yüzden korktum sonra dedim her bebek bir deyil ki hiç karışmadim oğluma şimdi 1 haftadır yürüyor koşuyor sizinki de yürür yakin zamnada baski uygulamayın ama