Merhaba arkadaşlar kizim 15 aylık 1 yaşında yürümeye başladı . Yürüteç vs kullanmadım . Kızım yürürken ayağını içe atıp düşüyor arada bu durumu yaşayan var mı bir de ayakkabı önerisi bu arada ortopedi gördü çocuk nöroloji sine yonlendirdi oda bişey görünmüyor ama bir emarda bakalım dedi emar için sıra bekliyoruz