Nurbeyaz kabuğunu soymadan ver canım içini emer dışı sert olunca koparamaz ağzına büyük parca alma şansı olmaz benim oğlumda 7.5 aylık ben kabuğuyla ortadan kesip veriyorum iç kısmını yiyor dışı kalıyor kabuksuz versem dişleriyle koparır boğulur diye korkuyorum aslında çiğniyor karpuz falanda yiyor ezmeden veriyorum ama blw yöntemi olunca kendisi büyük parca alır boğazına takılır korkusuyla kabuğunu soymadan veriyorum.