Bellamira Selam kızlar ; Kızım henüz yenidoğan 19 günlük emdikten sonra gazını da çıkarıyorum fakat hep kusuyor az az fosali 🤷🏼♀️vs vs kusuyor Neden kusuyor? Nasıl bir önlem alabilirim ? Tavsiyesi olan
Sheriffe Bizde yaşadık o sorunu hatta allah korudu boğuluyordu kusarken yuttu morardı felan. Şimdi 25 günlük olduk 10gündür emdikten sonra çok hareket ettirmioruz ve reflü yatağı aldık dik yatırınca biz rahat ettik 😊
sbrygul Çökelek deniyor canım ona tabi doğru anladıysam çökeleğe benziyorsa doyduğuna işaret canım onun dışında fazla emdiği zaman fazlasını kusar birde sen veya bebiş midesini üşüttüyse olur