Sudokrem ve bepanthol kullanıyorum. Sudokrem pişiği geçirmedi bepantol geçirdi, oda çok bereketsiz hemen bitiyor. Hergün sudokrem sürüp pişiği önlüyorum,,haftada 1 2 defa da bepantol sürüyorum 3 aylığız hiç daha pişik olmadı. 2 günlükken ıslak mendilden kaynaklı olmuştu pişik