Zeynepink yeme içme konusunda kötüyüm pek sağlıklı beslenmem yok ama humana anne sütü artırıcı içiyorum sabah akşam iki kez,bol su bide hamilelikte kullandığım vitaminlere devam ediyorum Ferrum demir, berazinç çinko,balık yağı omega3,b12,(kalsiyum magnezyum d vitamini çinko karışımı )banacare diye bi tablet var onu kullanıyorum ve decavit var her gebenin kullandığı bunları günlük kullanıyorum öğünlere bölüp😅aman aman sütüm yok ama günlük ihtiyacı karşılıyo şimdilik