Rmeysa058 bir kere yeşil kaka yaptığında doktoru aradım iki üç bez daha kaka olursa test yapmamız lazım bağırsaklarında enfeksiyon olabilir demişti bence doktorunu arayın sorun mamadan olabilir vitaminlerden olabilir doymamakla alakası olmaz doymasa ağlar ortalığı yıkar