DerenAraz sadece açlık olarak bakmayın olaya. Kokunuzu, sıcaklığınızı, sizi istiyor aslında. Zaten yapmayı becerebildiği tek şey emmek 🤣 çok normal o aylarda sürekli emmek istemedi. Benim serseri 11 aylık hala bahsettiğiniz gibi sürekli emmek istiyor tok olmasına rağmen 🤣 Zaman hiçbir şeyi değiştirmedi bizde