Nazirecan ne kadar erken başlanırsa hastalığa yakalanma ihtimali o kadar az olur diye öyle demiştir dr. Ne zaman yakalanacağı belli olmaz sonuçta, belki de hiç yakalanmaz. İlla 3. ayda olacak diye bir kaide yok. Bize dr 9. aydan sonra demişti. İlk dozu 13. ayda yaptık. 2 yaşını geçtiğinde bile olabiliyor.