Burcubyk55 sırt ve bel ağrılarını sezeryana bağlıyordum bende sonra doktorum beni azarladı.. her gün her dk 5-6 kilo bebeği kaldırıp indirip sonra belim ağrıyor şortum ağrıyor hep sezeryandan oldu deme lütfen yapma dedi.. her gün 5-6 kilo bir şeyi bütün gün boyu bana da ver taşıyayım benim de belim ağrır dedi, haklı ..