O aylarda hâla oluyor mu bilmiyorum benim kız 52 günlük. Ağızdan gaz çıkaracağı zaman yarar pozisyondaysa yapıyor. Ya kulağına saldırıyor ya da kulağının hemen arkasındaki saçını tutup çekiyor ve nefes karında diyaframın olduğu yerde değil, göğüste hızlı ve heyecanlı oluyor. Alıyorum omzuma pıt pıt vurup sıvazlıyorum çıkarıp rahatlıyor. Ben de o hareketin gazdan olduğunu burada okumuştum yanılmıyorsam.