Cnsudefne İlk ay denemedim ama 7.aydan sonra başladım yavaş yavaş.Her şeyi verdim önüne,patates,havuç,ayına uygun sebze ve yemekler,pankek,omlet,makarna vs.Yemek pek ayırt etmiyor sanırım kendi yediği için eğleniyor biraz da bu yüzden ayrım yapmıyor,yani ben öyle düşünüyorum😊İlk zamanlar yutarken bazen yaşadığı oldu yanından ayrılmadım hep gözlemledim ama sonradan öğrendi çiğneyip yutmayı.Şimdi yaşına girmek üzere çorbalar ve püreler hariç her şeyi kendi yiyor,zorlamıyorum ne kadar isterse o kadar yiyor.Hem eğleniyor hem karnı doyuyor😊Eğer az yediğini görüyorsam kısa süre sonra takviye olarak ekstra bir şeyler yediriyorum ama önüne koyduğumun hepsini yemişse takviye yapmıyorum diğer öğüne kadar🌸