Kizlar 9 buçuk aylık kızım bu aya kadsr hep sagarak verdim sütu gecelerinde emiyordu ama ne olduysa 7. Ayda gece emmeyi bıraktı o bırakınca sütüm ciddi azaldı 3 saatte bir sagardim en az 140 çıkardı sonra bu 60 a kadar düştü doktora gittim kontrole sütünüm azaldığını söyleyince bu ilacı verdi miğde ilaciymis ama kadınlarda yan etkisi olarak süt hormonunu harekete geviriyormus derken 4. Günüm ilaçta ve bugün hem emzirme hem sağım 120 çıktı düzene sokunca birakicam ilacı isterseniz deneyin sizde belki faydası dokunur..