Mrb kizlar 22 aylik oglum var artik bezi birakmak istiyorum bunun icin onerilerinizi istiyorum neler yaptiniz ne gibi yardimci gerec kullandiniz ne kdr sürede uyum saglaniyor bu bu olsa kolay ya da bunda zor oluyor dediginiz neler var acaba kafam cok karisik ayrica oglum emiyor neler yapablitim nasil ikimizde kolay sekilde atlatırız bu macerayı fikirlerinze açığım 🤭🙋🏼♀️🤲