Mrvylmz123 ilk zamanlar rahatıma geliyordu devam sütünü yanina koyardım gece uyanır emer geri yerine koyar uyurdu.. biberon da süt bitiyse içmese bile o an süt doldurmami isterdi.. eve koli koli pınar devam sutu alırdık.. uzun bi zaman böyle devam etti nerdeyse 2 yaşına gelmek üzereydi.. Ve arada ogurmeleri olurdu sutu çok tükettiği için ve birgün babamız süt çok iciyorsun oyuzden böyle öğürüyorsun istersen bunun yerine su içebilirsin dedi tabi aklı eriyor anlıyor ne dediğimizi de ve öyle biberon da sutu bıraktı ama bu seferde suya alıştı gece yatağının yanında bardak da şu var yatarken ister içer gece uyanınca ister. Buda alışkanlık oldu tıpkı süt gibi.. ama en azından sütten iyidir su tüketimi