Merhaba sevgili anneler benim bebiş geceleri rahat 5 yada 6 kez emmeye kalkar gündüzleri çok düzenli yemeğini veriyorum bazen abarttigimi bile düşünüyorum çok yedirerek ama kalkıyor gene kalkar ama bu kadar fazla değil mama falan hiçbir ek sütü icmedi hepsini denedim ayni durumda olan var mi yada ne yapmalıyım tavsiyelerinizi alayim annisler🤗❣️