Essem benimde öyleydi arkadaşım acı elma yağı al ayağına ve göbeğini ovala dedi önce inanmadım sonra care olur diye denim dedim. 1 2 damla yapıp sabah ve akşam göbeğini ve ayağını ovala. Ben biraz fazla yaptım bilmiyordum çocuk cok uyuyordu. Hemen gazını çıkarıyor inanılmaz rahatladı ağlaması tamamen kesildi