Merhaba arkadaşlar 37+5 deyim . Hamile kalmadan önce adet olacağım zaman sağ kasığım ve bacağım aşırı ağrırdı .. Yaklaşık 20 dakika önce belime ağrı girdi ve sanki adet olacakmışım gibi sağ bacağım ve kasığım ağrıyor aylardır ilk kez adet sancımı hissetmeye başladım 🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Bebeğim de bugün okadar hareketli ki neredeyse hiç durmadı Doğum başlayacağı zaman bebek bu kadar hareketli olur mu ? Yada sancıyı nasıl anlayacağım 🤷♀️ Siz tecrübelisiniz bi el atın benim olaya 😂😂😂