Essem Merhaba değerli anneler. Benim 3 ay 3 günlük bebegim var. Onceden fazla gazı olmazdı. Son 4 5 gündür aşırı gazlı aksam olunca bize kabus oluyor resmen ağlamaktan bitap düşüyor. Bu atakla ilgili olabilir mi. Tecrübeli annelere sormak istiyorum