Aydengul-20 Merhaba sevgili anneler ☺️ Bebeğine özel aşıları yaptıran oldu mu ? Bebeğim 3 aylık oldu. 34+3 de doğdu 31 gün küvezde kaldı şuan özel aşı zamanı maa ben kararsızım yardımcı olursanız sevinirim. Diğer rutin aşıları yaptırıyorum
Egemenin_Annesi Aydengul-20 Biz Rotavirüs asisi yaptirdik 9 aylik oluncada menenjit yaptirmayi düsünüyoruz.
slbelbelinay Aydengul-20 bütün aşılarını yaptirnani tavsiye ederim çok önemli biz rota vuris u yaptırmadım süt alerjiniz var menenjit 3 doz yapılıyor önümüzdeki ay son özel aşımız pahalı ama evlatlarımıza değer
Aydengul-20 slbelbelinay teşekkür ederim slbelbelinay teşekkür ederim canım tabii ki öyle nelere vermiyoruz ki o paraları çocuklarımız her şeye değer ben kararsız kaldım merak ettim
Badeckr Aydengul-20 eğer durumunuz uygunsa mutlaka hepsni yaptırmalısınız bence doktorlar söylüyor o kadar boşuna değil bence yarın öbür gün allah göstermesin pişman olmamak için yaptırın bence
Sarisey Aydengul-20 8,5ayligiz hepsini yaptirdm ve yaptiricam. Hepsinin hayati onemli olduguna inaniyorum