Tospak Kızlar herkese merhabalar bebeğim daha 5 günlük sürekli meme de kalmak istiyor uyumuyor sürekli ağlıyor çok huzursuz ne yapacağımı şaşırdım var mı böyle bi sorun yaşayan çözebilen ??
Duruminimom Tospak dünyaya alışmaya çalışıyor bebeginiz memede kalmak istemeside sizin Kokunuzu bildiginden emme refleksiyle doğduğu icinde memede kaliyo kendini güvende hissediyor benim kızım da öyle 40 günlük olduk hala öyle ne zaman isterse o zaman emziriyorum saatim dakikam yok merak etmeyin 😊
Med1108 Tospak benim bebeğimde 5 günlük sezeryan doğum yaptım 3.cü gün sütüm geldi hemşireler biberonla mama verdiler hastanede. Bebeğim sürekli biberon istiyor ne yapsam mememi tutmuyor keske benimkide öyle olsa 😢
Yfk Çok normal bizde öyleydik hatta şimdi 2 aylık.olduk ilk zamanlar daha rahatmış der oldum gaz meselesi çıkınca işler iyice zorlaşıyor, daha 5 günlük sizin gogsunuzde huzur buluyor daha dünyaya adapte olamadı öyle düşünün
Yfk Med1108 benim meme ucum olmadığı için bende çok zorlandım 2 gün mama verdik ama hemşirelerde şırınga ile verdi bizde öyle yaptık sizinkide daha yeni pes etmeyin biberiba dönmeyin instagramda emzirme danışmanlığı var sayfalarını takip.edin bayaga yararlı bilgiler var bu konuda
Tospak Gaz sorunumuz da var kıpkırmızı geçiyor nefesi kesiliyor gibi ağlıyor elim ayağım dolaşıyor emmesini dert etmiyorum ama doymuyor hissi beni çok üzüyor gaz sorununu nasıl çözüyorsunuz
Yfk Tospak onun midesi minnacık emin olun doyuyodur ,ben de ilk 5 gün gaz var diye ağlıyor demistim doktora ilk 15 gün gaz olmaz dedi hava yutuyodur dedi ben kimyon çayı vermiştim bi çay kaşığı hemen pitt yapıyordu ama siz kendiniz için ne olur ne olmaz bende daha sonra kendin içmeye başladım