Kızlar merhaba benim 4 aylık kızım var 3 ay kontrolunde 6 kilo çıkmıştı bu ay gittiğimizde 275 gr almış 6 cm uzamış bu her ay 500 gram alması gerekiyo diyolar ya bnim kafam karıştı anne sütüyle besliyorum doktora götürmelimiyim sizce koronadan dolayı gitmek istemiyorum size bi danışmak istedim