Almiraaa merhabalar oğlum 38. Haftada doğmasına rağmen 2900 doğdu. Sizinki geç prematüre sayılmasına rağmen bana kalırsa çok normal bir kiloyla doğmuş. Ben canımı hiç sıkmadım, dışarıya da kulağımı tamamen tıkadım ve şu an her ay bir kilodan fazla alan ve 3 ayını 6 kiloyu geçik doldurmuş bir bebeğim var. Kaldı ki böyle olmaya da bilir bebeklerimizin sağlığı her şeyden önemli🌼 Önceliğimiz hep sağlık olsun, sağlıkla büyüsünler🤍