Almiraaa Bir oğlum var kızımıda dün sabah normal ve kolay bir doğumla dünyaya getirdim. 36 haftalık 2900 doğdu bana çok küçük geliyor. Bu kiloda doğupta kısa sürede toparlanan varmı ? Suan sütüm gelmedi mama veriyorum sütüm gelince memeye geçecegm.
Ballikaymakli Almiraaa Allah hayırlı uzun ömür versin benim kızım da 2670 doğdu 3 aylık olmak üzere 5250 şu an. Toparlıyolar merak etme.
feyza_sare Almiraaa ben 37 haftalık 2.600 doğurdum küçük bebeler hemen toparlanıyor merak etme canım sütün gelincede bol emzir saatte 1 mutlaka
Ikrazumra19 Almiraaa bende aptamil veriyorum suan 3.5 aylik 7 kilo korkma daha cabuk toparlaniyorlar emin il bende cok korkuyordum ama hemeb toparladı
Ozlemelaa Benim bebeğim 38 haftalık 2.300 doğdu 15 gün kuvezde kaldı şuan 7 aylık çok şükür kendi ayındaki bebeklerin kilosuna ulaştı bende mama verdim 😊
babyyy13 Ozlemelaa merhaba, benim de aynı haftada küçük doğdu. Gelişim geriliği vardı size herhangi bir sebep söylendi mi
Sevdaysl Almiraaa Rabbim hayirli eylesin canım 37+1de 2200 olarak doğum yaptim Simdi şükür 19 aylık h3men toparlandı meme +mama devam ettik 1 ay sonra mamayı bıraktık sadece meme devam ettik sonra ise başladığım icin mamaya devam ettik.
biranne11 Almiraaa Bebeğim 35+5 haftalık 2915 gr doğdu ❣️ 10 aylığız çok şükür 😊 Kafanıza takmayın herşey farklılık gösterebilir
Mom987 Almiraaa Haftasına göre çok çok iyi. 37 de 3145 gr doğdu. Zaten 2500 ve 4000 arası normal değer diye biliyorum. Sütünüz varsa emzirin bol bol yetmezse sonra mamaya geçin ama sırf kilo alsın küçük diye mamayı geçmeyin zaten Maşşallah haftasına göre çok iyi kilosu.
Ozlemelaa babyyy13 canım ilk aylarda kilo almıyordu doktora gittim bana dedi bu cocuk zaten 15 gün kuvezde kalmış dedi 3 4 aylık olduğunda gelişmezse getir dedi çok şükür gelişiyordu bir daha goturmedim
Mom061 Almiraaa Bebeğim 37.haftada 3150 gram doğdu, 2900 grama düştü. 1 hafta mama+anne sütü olarak devam etmiştik, sütüm yeterli gelmeye başlayınca mamayı bırakmıştık. İlk ayşar çok kilo alıp hemen toparlıyorlar. 😊 Sağlıkla büyüsün.
1prens_annesi Almiraaa 35 haftalik doğmuştu benim oğlum da ve sadece 1500 gram di bence iyi kilosu maşallah mama ile büyüdü şuan 10 ayligiz ve herşey yolunda cok şükür
babyyy13 1prens_annesi yaa benimki de çok minik doğdu. Sizde gelişim geriliği var mıydı küçük doğmasının bir sebebi var mıydı
Duru_m Almiraaa bende kızımı normal doğurdum 2.980 doğdu düzenli emzirmediğim için 2700 e düştü memelerim çok yara oldu bu yüzden emzirmek istemiyordum derken mastit oldum ve sonuç ameliyat 😷 neyse ki sonrasında emzirmeye başladım düzenli ilave mama verdik 1 ay toparladı sonra mamayı kestik fakat verdiğiniz mama çok önemli hip ve aptamil önermiyor doktor şekerli bunlar ve bebek bırakıyor emmeyi SMA kullandım ama kullanırken önce emzirdim sonra kullandım her emzirme sonrası verdim sonra yavaş yavaş kestim şuan emiyor 9 aylık ek gıdaya da başladık kilosu normal ilerliyor toparladık yani kısa sürede
1prens_annesi babyyy13 evet canim gelişim geriliği vardi ve son 1 ayda ben kan sulandirici igneler kullandim karnimdan 4 litre asit boşalttılar doğumda gebelik zehirlenmesi yaşadım ilk bebegim di ve cok zor bir süreçti benim için 😔
serenittyyy Almiraaa bende 36. haftamın sonunda 2940 gram doğurdum şuan kızım 38 günlük çok çabuk büyüdü düşün ben 0 3 aylığı geçtim 6 9 alıyorum bundan sonra seninkide toparlanır bian önce
babyyy13 Ozlemelaa Benimki de düzenli kilo aldı ama toparlamadı. Sizinki farkı kapattı mı sakıncası yoksa şu an ne durumda boyu kilosu benimkisi de 7.5 aylık dr fena değil diyor ama çok rahat biri hiç bir şeyi önemsemiyor o yüzden için rahat değil