yamacalimoms Kızlar bu e bebekte 9 liraya mi ne ayicikli banyo süngerleri var onlar yenidoğan bebeğe uygun mu sizce ya Allah aşkına cevap verin
Adadamla yamacalimoms bende aynısı var efsane bı şey o kadar yumuşak ki . İki aylık olduk doğduğundan beri onunla yıkıyorum çokta güzel kopuruyor alın asla pişman olmazsınız
Dn123 yamacalimoms ben ilk doğduğu zaman ince bir tülbenti ikiye katlayıp dikmiştim kenarlarını güzel oluyordu şimdi 9 aylık olacak bayagidir ligle yıkıyorum yumuşak lifle tabi
yamacalimoms Adadamla yenidoğan bebeğe uygun durmuyor gibi katır katır Chicconun var onlar daha iyi olmaz mı sizce
SevcanEmir yamacalimoms valla tercih meselesi ama ben de onu kullandım hala kullanıyoruz bir sorun teşkil etmedi memnunum.
Ecrinbzkrt yamacalimoms ben chiconun kullanıyorum yumusacık cok guzel valla bebek tenınede zararı yok
fnur2801 yamacalimoms bende chicconun ekstra emici yumuşak süngeri var. doğduğundan beri onu kullanıyorum yumuşacık.
yamacalimoms Deletedmom348 bende organik olanından alacağım hiç iyi bişey gibi durmuyor çünkü ciltleri çok hasass en azından 2 3 ay dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum
Deletedmom348 yamacalimoms Organikten çok memnunum. 5 aldır kullanıyorum. Hatta bir tane yedek aldım koydum nolur nolmazdiye
Pelo_00 yamacalimoms dediğiniz süngeri kullanmadım bir şey diyemem ama ben e bebekte satılan doğal selülozik banyo süngeri kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum ıslatınca yumuşacık oluyor.
Mkelebek yamacalimoms ay ben elimle yikiyorum hic aklima sunger gelmedi. Aldik halbuki simdi siz yazinca aa bizimde vardi dedim😂
Deletedmom54 yamacalimoms bende chicconun organic süngeri var çok sert geldi bana.kullanmıyorum duruyor öle.
Deletedmom54 yamacalimoms evet.chicconun banyo süngeri.yumuşak değil alırken bakın siz yine.ben kullanmıyorum.zaten doktor kullanmanıza gerek yok bebeğin ne kiri olucak elinizle yıkayın demişti hala öyle yapıyorum
Mom107 yamacalimoms yeni doğan için deniz süngerleri çok uygun e bebekte var büyüdükçe dediğiniz ürün daha uygun
Ata0905 yamacalimoms ilk aylarda sadece ağız için yaptığım tülbent ile yıkadım o süngerler yumuşak gibi ama tene sürünce o kadar da yumuşak değil. Doğal süngerler var ama onlar pahalı olduğu için almadım ben
Cin yamacalimoms biz yenidoğan cildi hassas olduğu için doğal deniz süngeri aldık. Hala daonları kullanıyoruz daha yumuşağı yok bence