Kızlar doğum sonrası adet olmuştum 3 kere geçen ay 4.adetim 4gün gecikmeli ama damla damla oldu 10 tane test yapmışımdır hepsi negatif ertesi gün çok çok silik 2.çizgi gözüküyor ama dediğim gibi aşırı silik geçen ay 18inde damla damla olmuştum şimdi 2 günüm var ama belirti yok gibi yaşayan varmı bu sorunsalı