Umut1 aybikreis geçmiş olaun öncelikle bi cildiye doktoruna gösterin herkesin farklı olabilir ama benim ablam da da böyle vardı sürekli tekrarlıyor doktor sedef demişti dediğim gibi herkesin farklıdır sizi en güzel bilgiyi doktor verir
SevgiLina_ aybikreis benmkinin aynisi ya bilegim boyle oluyor canim benimde kasiyorum yara oluyor cok fazla el yikiyorm ondan oluyor
aybikreis EsofmanliSevketHoca yok canım her zaman aynı sabunu kullanırım farklı bişey yapmıyorum. Özellikle yazın çıkıyor ama bulunduğum yer çok sıcak değil
EsofmanliSevketHoca aybikreis Kaşıntı varsa egzama da olabilir ama egzama ara ara çıkmaz bende de var sürekli geçmiyor çünkü bi cildiyeye görün istersen ,geçmiş olsun ..
Aselim046 Egzama bazen bende de oluyor yılardır ayaklarımda da olur stres, deterjanlar, aşırı kuruluk, sıcaklık vs vs etkileniyor kendiliğinden geçiyor genelde nemli tutmaya çalış yoks çatlıyor acıyor