eslem_2020 Kızlar öğlen bebeğimin yüzünde kızarıklık var dye post açmıştım biraz önce acile gtrdin biseymi yok dedi göğsüne dayadıgin için olmuştur dedi kaka testi verdik. İns ondada bisey çık.maz