Merhaba arkadaşlar, 10 aylık kızımın bi iki haftadır ağız kokusu var ve boğazından geliyor gibi hafif kötü kokulu. Aynı zamanda kabızlığı da var, onun haricinde hiçbir şikayetimiz olmadı. Yaşayan var mı? Doktora gideceğim, yedikleri ile alakalı olduğunu sanmıyorum.