Doğuma çok kısa bir sürem kaldı. Kesinlikle kesme taraftarı değildim fakat sezaryen doğum yapacağım için 2 gün hastanede kalmak zorundayım. Bu süreçte kızım asla durmaz çünkü meme destekli uyuyor. 😞 Çok üzüleceğini bildiğim için 3 hafta kalmışken desteksiz uykuya alıştırmak açısından sütten kesiyorum. Sabahtan akşama kadar gayet iyi gitti. Hiç ağlamadık. Az önce tekrar tadına bakmak istedi acı olmuş annem az em dedim. Eagh dedi bıraktı. Yemeğini güzelce yedirdim şimdi uyumaya çalışıyor. İnşallah kolay dalar uykuya. 😞