Mehmetaslan Ruyamm bazı bebeklerin 4 6 ay arası çıkabiliyormuş isterseniz doktorunuz ile görüşün arkadaşımın kızı 4 aylıkken çıkardı
Deniz_Ayten Ruyamm benim bebeğimin de öyle 4,5 aylık geçen gün doktora sordum normali o zaten dedi bebeklerin kafa ısısı yüksek olmalı zaten dedi
hi_locc Ruyamm canm benm oğlum 6 aylık doğdu doğalı kafası sıcak. Her kucagına alan başı ateşli diyo ama ölçümde normal çıkıyo. Doktora sordum oda ciddi bi durum olacagını söylememişti. Hala daha baş vücüda göre daha sıcak
duygud-a Ruyamm benimde ayni ya kafasi cok sicak atesi 37.3 37.2 surekli kafada 3 aylik bnde cok krkyrm siz olcyrmsnz kac cikiyo
Amnetfk1453 Ruyamm benim oglumunda öyle sürekli ateşini ölcüyorum bu yüzden 6 aylık olacak nerdeyse hep böyle