Ozgeackgz-0 amin cümleminkini inşallah "🙏 normal doğum yaptım 16 ocakta suyum geldi 0 sancıyla 1 cm acılmayla gittim ikinci gün saat 12:40 ta doğum yaptım sunni sancıyla cok zor oldu benim doğumum sonrasında da dikişlerim zor iyileşti o yüzden kesinlikle Bi daha normal doğum düşünmüyorum 🤧 sizin nasıldı?