Ahsentos bebeğim 7 aylık olucak 4 gün sonra, hala daha aynı problemi yaşıyorum boynu çok kat ve gıdılı hiç bir denediğim şey tamamen geçirmedi boynunu. Bepanthol dediğiniz gibi akıntı tarzında yaptı derisini soydu, her gün boynunun altını sabunlamadan sadece pamuklu bezle silerek ılık banyo yaptırdım. Banyodan sonra güzelce kuruladım çok hafif elime pudra koyarak pudra sürdüm zorda olsa genelde uyurken yaptım uyanıkken ellettirmiyodu kızımda. Birde sudocrem kullandım o biraz iyi geldi ama hiç bişey tam geçirmiyor malesef