Burcinn3 bazi bebekler gazini kusarak cikartilarmis. Ve kusmak iyi birseymis doydugunu mide fazlalik olan sutu kusarak disari atarmis.
Tabii dikkt etmek gerekir mutlaka uyurken yan yatarmak lazim.
Bizde 1 ayliyiz ben oglumu uyutmaya calisiyordum emziretek yatiyiruz bir an emmeyi kesti ve yuzume bakti ve hoppp ustume kustu ilk defa oyle oldu baktim.bogazinda hala sut var hemen ters cevirip omzuma alip pat pat yaptim sirtina sonra bi baktim yuzune hep sut gozlerini kocaman acmis bana bakiyor benimse o hali komigime gitti guldum hemen oglumda guldu.
Eger ben korktugumu belli etseydim bebegim daha cok korkar ve aglardi sizin vereceginiz tepkide onemli .