üç buçuk aylığız, kızım da beslenmeyi reddediyor şu sıralar. çok araştırdım nedenini atak dönemiymiş meğer. en uzun süren atakmış birçok kişi yaşıyor aynı problemi okuduğum yorumlara göre. geçici bir durum merak etmeyin. sessiz loş bir odada sevdiği şarkılar eşliğinde emzirebiliyorum ben. huysuzlanınca sarılıp sakinleştirip tekrar deniyorum. tekrar reddedince biraz oynatıyorum dikkati dağılınca emmeye başlıyor yine. siz de taktikler uygulayarak döndürebilirsiniz tekrar yoksa temelli bırakabiliyorlar. kolaylıklar şimdiden 🌸