Kızlar bugün tam 1 aylık olduk 15.günden itibaren gaz problemimiz var ,bebeğim emiyor kendi bırakıyor memeyi gazını alıp yatağa bırakıyorum geri uyanıyor basıyor çığlığı 😔emerken kızarıyor ıkınıyor ama gaz çıkışı olmuyor 🙄bu durumu yaşayan var mı 😔memelerim artık iflas etti uçları yara oldu sürekli mememde