Biz 27 günlükken yaptırdık sadece ameliyathaneden çıkarken ağladı ve ilk gece biraz huysuzdu onun dışında rahat geçti 😃Hiç ilaç kullanmadık bezini büyük kullandım ve 2 saatte bir değiştirdim. Bezine vazelin sürdüm yarasına batikon damlattık 1 hafta sonra kontrole gittiğimizde çok güzel iyileşmiş demişti doktor. Erken yaptırmak en güzeli bence