Melekyigiter agustosbocegim ilk ultrasonla bakıyor sonra da alttan parmağıyla kontrol ediyor ıkınıyor gibi yao felan diyor
SerapBayram agustosbocegim doğum yapar gbi çatala oturtuyorlar plastik penis gbi birşey sokuyorlar sonrasında ultrasonla bakıyorlar cnm
Gulella120 sinemin Aslında artık yapıştırma yapıyorlar dikiş alma olayı olmuyor benim öyleydi devlet hastanesi üstelik
sinemin Gulella120 benimde devlet hastanesi canım başta sonra ip vardı ama aldırdım bilmiyorum 😏 kimi düşmesini bekliyo falan ama ben 9. Günde hastaneye gittim
Minikannesi00 sinemin canım düşmesini beklemiyorlar ,sizde normal ip kullanılmış ,ben sezarhen oldum estetik dikişti kendiliğinden eriyen ip kullanıldı . O yüzden dikişleri aldırmıyoruz,kendi eridi gitti içerdendi zaten dşarda ip gözükmüyodu
Deletedmom5 Kızlar benimde normal doğum ağdaya gideceğimde 53 gün oldu siz ne kadar sonra gittiniz kesi yeriniz var ise ağda sürdürdünüz mü
Babylokum Aliarslanm aa ne kadar çok dikişin varmış canım ya normal aci duyman benim bile 2 dikisim vardı hep hissettirdi kendini. Neden o kadar çok dikiş atti özel bi sebebinvar mi
Aliarslanm Babylokum hiç bir fikrim yok nst odasında geldi kafası çatala çıkınca kesti ebe İç dışmış bide anlamadım neden ama zor bi süreçti 😒
Sakirebzc E bende oldu sezeryan ama dikişlerim içerde dışarda sadece uzun ince bir çizgi var çok şükür bir şey olmadı
Zkyasf Fkulcu94 aynen benim dogum yapali 54 gun oldu ilk haftalsrda terlemeden ve kilodann dolayi orta kisimda dikisim acildi pansumanla kapandi tamamen bi haftanonce ama yinede kuru tutsun diye gazli bezle kapatiyorm ama hala baktgmda boyle camur gibi koyu renkte azicik bi cizgi gibi akinti oluyor boyle olan varmi ne zaman rahatlicam cok yoruldm😔
Gamzekaya Normal doğum yaptım her lavabo çıkışı ılık suyla yıkayıp havluyla kuruttum daha sonra gazlı bezle pansuman yaptım arkadaşımın önerisiyle fito diye bi krem kullandım gün de 1 kere o kadar dikişim vardı ki en az içli dışlı 20 dikişti 40 günden fazla kıçımın üstüne oturamadım çok çektim doğum değil doğumdan sonra ki süreç çok sıkıntılı geçti benim için sağ ayağım arkamdan gelmiyordu ALLAH kimseye yaşatmasın gerçekten çok çektim ilk doğumumdu ve şu an ikinci çocuğu düşünmek aklımın ucundan bile geçmiyor 2 buçuk ay oldu arada bir sızlıyor çocuğumu sağsalim kucağıma aldığıma şükrediyorum
Fkulcu94 Gamzekaya öyle gerçekten bende aynıydım keike sezeryan olsaydım dedim çok zor geçti allah yardımcısı olsun herkesin 😣
selvakocak HappyKids ben de normal doğum yaptım epizyotomi dikişleri oldu zaten o da söylendiği gibi kendi kendine eriyor yani çıkıp kayboluyor ben her lavaboda yumuşak dokunarak silip kuruladım hiç iltihaplanma olmadı herhangi bir kurutma cihazı krem pansuman vs kullanmadım çok şükür 10 gün sonra toparlanmaya başlıyor zaten sadece temiz ve kuru tutun ani hareket yapmayın yeterli bence 😇
Busegokce selvakocak benimde dikislerim öyle ve 24 gün oldu doğum yapalı, anlayamıyorum iyileşip iyislesmedigini malum ilk tecrubesizlik🥴 doktorum da kontrole cagirmadi. Deneyimlisiniz sanırım bu konuda, hem dikiş için hem kontrol nasıl yapılıyor aydınlatır mısınız🙏🏻
Tugbadrsn Sezaryen doğum yaptım bepanthol anti scar jel sürdüm her sabah akşam dikiş yerlerime baya etkisini gördüm 30 gün flaan kullandımsanırımtam hatırlamıyorum doktor önerisi ile kullandım ama o top olan kısmıyla masaj yapöadımçinkü 1 aylıkyaralar içinmiş