35 günlük bebeğim var. Gündüz ne yaparsak yapalım kesintisiz uykusu yok. Uyumadigi için doğal olarak sürekli emmek istiyor. Emzigi almadığı için zorlanıyorum. Saat başı emiyor. Emerken uyuyor. Uyanıyor tekrar emmek istiyor. Gece 10 11de zorla uyutuyoruz. Daha şimdiden yoruldum. Baş edemiyorum. Ne önerirsiniz? Yorulmamin sebebi sıkıntılı bir hamilelik geçirdim. 27 saat sancı çekip zorunlu sezaryen oldum. Ve aşırı gaz sancısı yaşadım. Dinlemeden bebeğin gaz sancısı başladı. Kafayı yemek üzereyim. Bana bir akıl verin dua edin. Biliyorum geçecek bunlar ama geçene kadar ben ne olacağım?