zeynepcelikss Bebeğim 12 günlük. 8 günlükken göbek bağı düştü. düştükten sonra yani şu 4 gundur hafif kanli su geliyor göbeğinden. cok akacak sekilde deil ama gelmiş kurumuş olarak buluyorum delikte.. Yaşayan varmı? cok korkuyorum napcam
Duygusm zeynepcelikss Doktor eğer kan leke gibiyse, kötü koku veya kokulu akıntı yoksa temiz tutun geçer demişti 🌸
Nilbebek12 zeynepcelikss canım bebeklere doğar doğmaz K vitamini aşısı yapıyorlar. Gerçi bazı hastaneler yapmıyormuş. Ben yapmayan hastanelere şiddetle karşıyım. Çünkü bu aşı hayati önem taşıyor kank pıhtılaştırıyor. Bebeğin kordon kanının durmasını da sağlıyor. Doktoruna hemen sor K vitamini vurdularmk öğren eğer vurmadılarsa söyle vursunlar kordonu düştü kanı durmayabilir allah korusun
Berfin_kycn zeynepcelikss o çok normal daha tam kurumamış ondan bende bakıyordm zıbınına değmişti hep bi kaç gün öyle sürdü sonra göbek deliği içine doğru kapanmaya başladı ve geçti yani korkma normal bişey ❣️
Cansu04 Benim bebeğimin de kan akıyordu baya acile götürdük kanı önleyen bi iğne var onu yaptılar sonra kanama hala vardı ama geçti kendiliğinden korkacak bişey yok bence o iğneyi yapman lazım