David Kızlar size bir soru soracağım bebekleriniz nasılsın yatırıyorsunuz ben çok zor yatırıyorum birde emzirirken her seferinde boguluyor memden mi yoksa çok süt. Mi var anlayamadım sizde nasıl
Mirsim David tanzikliyse sütünüz ondandir dikkatli olun emzrdgnz zaman,birde genelde bebekler meme emerken uyuya kalırlar sizinki uyumuyrmu
sinemin David ben bi gün sağına bi gün soluna arada sırt üstü yatırıyorum her şekilde alışsın diye ama sırt üstü yatırdığımda kafasını yana çeviriyorum gece kusar falan duymam diye