2 ay kontrolünde çocuk doktoruma sordum, güvendiğim de bir doktor. Bana şöyle söyledi bebeklerde en ciddi sıkıntı ateş oluyor diğer belirtiler seyrek görülüyor ve bebekler cabuk atlatıyor fakat aileler daha ciddi geçiriyor hastalığı, bebekten ziyade kendiniz için endişelenin dedi.