Annelerim ben 32 haftada Doğum yaptım bebeğim solunum sıkıntısı çekti şimdi de biraz hırıltısı var serum fizyolojik kullanıyoruz ama pek bi fayda göremedik buhar Makinesi almayı düşünüyoruz ama 300 350 Arası ne tavsiye edersiniz öncelikle kullananlar memnun kalanlar yazarsa sevinirim 🤭🙏🏽