Kızlar çok canım sıkkın 4 aya yakın kullandım bu hapı. Daha önce cerazette kullanıyordum ama adet olmayınca doktora gittim o da bana bunu verdi. Kullanabilirsin dedi. Bulunduğum yerde özel hastane yok devlete de gitmek istemedim çok kalabalık diye. Özel muayenesi olan doktorlar var birine gittim.Neyse. Memlekettte gittim hastaneye doktor vajinal muayene yaptı. O sırada o hap emzirirken kullanılmaz sütü bozar dedi. Ve oğlum 4 ayda sadece 400 grm almış. Çok üzüldüm oğlumun hakkına girdim. Allah affetsin. Kullanan varsa eğer başka doktorlara da danışsın.