Nurbeyza Kızlar yan etkileri neler oldu sizde bende sırt ağrısı ve omuzlara keskin bıçak gibi saplanan ağrı ayriyetten belimde her sabah yataktan kalkınca acıyor gibi
MorErigim Nurbeyza belimde agri oluyor arada eğilip kalkarken çok zorlanıyorum ve basım çok sık agriyor
VERA19 Nurbeyza Epidural değil spiral anestezi ile oldu doğumum ilk bir hafta şiddetli omuz ağrısı mahvetmişti beni🤦🏽♀️
Denizecrin1234 Nurbeyza bel ağrısı yaşadm. arada bi yorulunca gene şiddetli ağrıyor. Tabi 4 ay geçti Ama baş ağrım çok oldu ilk 15 gün kafamı duvarlara vurdum resmen dedim beyin kanaması geçiriyorum sanırm o kqdr kötü ya :/
02Kaan12 Nurbeyza gece sağa sola bile döneniyorum Ağrıdan normal doğum yaptım epidural istedim. 8 ay oldu hala geçmeyen bi sırt ağrısı. Doktora falan mı gitsem diyorum 🙄
Pudrabeyazim 15 gun kafamı.duvarlara vurup ağlayacak kadar şiddetli baş ağrısı kulaklarım resmen duymadı sezaryen t Yerimin acısını bile bilemedim bunlardan
CansuveCan Ben hiç bir şey yaşamadım. Sadece hastanede kaldığım süre içinde omzumda ağrı oldu oda iğne vuruldum ve sıcak tuttum geçti
mamAras Spinal oldum ancak hiç bir belirti olmadı sonrasında, sadece 1 hafta yürürken sağ bacağım hafif kasılıyomuş gibiydi o da geçti baş ve bel ağrısından korkmuştum sonrasında çok su içmedim ama aşırı kahve ve çikolata yedim
Nurbeyza Anladım kızlar teşekkür ederim ama ben nefes alırken bide akciğerlerim acıyor sanki ben bir doktora görüneyim
PonciKom Nurbeyza 16 ay oldu ilk dogum yaptıgımda 1 hafta cektım sonra hersey normele dondu suana kdr hıc sıkıntı yaşamadım koltuk kaldırıp sürüuprum ordan oraya yne bısy ommuyor sukurler olsun
EP- Nurbeyza ay aynen cnmm sabahları 2-3 güne bir ,kalkamicak kadar çok sırt ağrım oluyor kuzumu bile eğilip alamıyorum , spinal oldum bu arada ben
Alya-kizim4 Nurbeyza bndede bi skinti olmadi hastanedeyken belim ağrıdı sadece bide ayaklarim aşırı şişti iki hfta kadar sürdü
anakraliceee @Nurbeyza bende oldum canım doktorum bana türk kahvesi ve bitter çikolata yememi söylemişti doğumdan sonra bende 3 kere içtim hastanede günde yanında bitter hiç başım falan ağrımadı belimde ağrımıyor
Sevvaldal Nurbeyza doğumda hiçbirşey olmadı. Ama sonra, regli döneminde bel ağrısı yaşamaya başladım. Normalde belim hiç ağrımazdı. Artık regli olacağımı belimin ağrısından anlıyorum
EP- Nurbeyza İnan cnm bilmiyorum ya ama ilk defa bu tarz ağrılarla karşılaşıyorum , nöbetli çalışıyordum ben sağlıkçıyım, o kadar ayakta kalıyordum bel ağrısı bilmedim
Esraabozdemir09 Nurbeyza ne hastane de ne evde hiçbir yerim ağrımadı cok şükür 🙏🏻 Dikiş yerlerim hariç . Bünye meselesi sanırım 🤷🏻♀️
Yigitefem23 Nurbeyza aynısını bende de oldu kahve icmedigim icin sonrası 1 hafta kadar gunde 3 4 bardak rahat kahve iciyordum gecti ağrı falan ama ilk gün beni öldürdü diyebilirim omuzda ki ağrı sabaga kadar gram uyumamıştım ağrı kesiciler bile faydda etmemişti simdi aklima getirdin yine. 😂 o neydi oyle