yeni-anne Merhabalar biz suanda 4 aylıyız ek gıdaya geçtiğimizde kış ayında olucaz yaz meyve sebzelerinin çoğu bitmiş oluyor konserve tarzı neler hazırlayıp koyabilirim bunla ilgili fikirlerinizi alabilirmiyim?
Deletedmom14 yeni-anne of bende aynı şeyi düşünüyorum. Neguzel şeftali, kayısı, uzum var su an. Bizde 4 aylık olmak üzereyiz. Araştırdım bende buzluk tan meyve vermek de ıyi değilmiş 😏
yeni-anne Deletedmom14 hadi ya gerçekten mi bu hafta randevumuz var doktorumuzada danışayım ben en azından kayısıdan hoşaf veya şekersiz marmalet gibi bişi hazırlayıp koyayım die düşündüm ek gıdaya geçişte bazen kabızlık yapabiliyor kayısıyı Ekim gbi bulamam
Deletedmom14 yeni-anne hoşaf yada marmelat şeklinde olur sanırım, buzluktan vermek ıyi değil diye okudum ben