Senak Merhaba bebeğim 3 aylık sadece sırt üstü yatıyor kafasında düzleşme başladı. Theraline düz kafa yastığı işe yarıyor diye okudum ama nerede satışı yapıldığını bulamadım. Bilen veya başka önerisi olan var mı?
su_sde Senak e bebek de var düz kafa yastıgı bende çok çokta işe yaradı kullanmanı tavsiye ederim fiyatı da çok uygun
su_sde Senak https://www.google.com.tr/shopping/product/8572931020012603579?q=e+bebek+kafa+yastığı&client=safari&hl=tr-tr&biw=375&bih=553&tbs=vw:g,ss:44&prmd=sinv&prds=epd:12142490747345071964,paur:ClkAsKraXxVDpTpo-HlBOOOk-Tno-KYdw8ii-mqgT8RxesPYTuqmbZ8IPzv_MgxYvOzUVkpvTxjU_N2lxidB-aEouTc3p7BI3FwZOJJ0f3Sh0g1mjWFp0Ks8pBIZAFPVH73Yhy4-GGefXX7fskMQk3dYrLg25w,cdl:1,prmr:1,cs:1
Senak su_sde teşekkürler öneri için peki bebeğin kaç aylıkken kullanmaya başladın ne kadar sürede fayda gördün acaba ben de ona göre kullanayım
su_sde Senak bir ay uyudu o da arada unutuyordum koymayı gece koyuyordum özelikle iki ayın sonlarına doğru koydun koydum