Semavi395 biz geçen aya kadar adanadaydik oradaki çocuk doktorumuz şahane ötesiydi. Gece gündüz ne zaman bir sıkıntımız olsa yaziyorduk müsaitse arıyor yoksa mesaj atiyordu. Yani istediğim heran ulasabiliyordum. Adam tatildeyken bile ilgileniyordu. 1 aydır mardindeyiz hala mesaj atsam ya da arasam cevap veriyor sağolsun. Buradaki doktorda verdi numarasını ama geç dönüyor memnun değilim acikcasi