masterchefiniz merhaba, 3 gün önce olduk. Çok şükür hafif ateşle atlattık durumu. Nöbet geçirenleri okuyunca çok şaşırdım. 3. Ayda menenjit asısından sonra oğlum epey ateşlendi. Ateşten çok korkarım. Gece 3 te doktoru aradık ne yapalım diye. Aşı ateşi havale geçirtmez, hiç birşey yapmasanız bile 48 saatte kendi kendine geçer, panik yapma, 4 saatte bir calpol ver dedi.
nöbet geçirenlerde aşının yanında farklı bir rahatsızlık olabilir diye düşünüyorum. Yine de dediğim gibi ateşten çok korkarım sürekli kontrolde fayda var