TalentedMom Merhaba; Hipp combiotic kullanıyorum reflüsü olduğıniçin bebelac thickener aldım bir ölçek koydum ama çok katı oldu kutusunu da attım ne kadar koymam gerekiyor diğer mamadan 2 ölçek koyuyorum 90 cc içiriyorum karıştırıp içiyorum
Woody TalentedMom bu arada mama ölçeğinizi azaltmayın. Thickener mama yerine geçmediği için besleyiciliği olmaz. Ancak mamadan sonra ek su içirin
TalentedMom Woody diğer mamasından 2 ölçek koyuyorum bundan 1 ölçek koyunca muhallebi gibi oluyor mama akmıyor
Woody TalentedMom ben sagdıgım sute karıştırıyorum. Dediğim gibi hiç bekletmemeniz gerekiyor. Yoksa sut bıle muhallebi gibi oluyor. İçerken katılaşıyorsa 2 parti halinde verebilirsiniz mamayı
Cn2121 TalentedMom 2 ölçek 60 cc olur ve ona bir ölçek thickener çok 90 cc ye bir ölçek koyuyorum kıvamlı oluyor biberondan rahat akıyor
TalentedMom Woody acaba fazla mı koyuyorum diye düşündüm aslında hemen verdim ama içerken katılaştı galiba evolvia ar çok iyi ama kalmamıştı
Woody TalentedMom dediğim gibi 2 parça deneyin bi de.. Ben çok memnunum thickenerdan. Buradaki her reflü konusuna yazıyorum hatts
TalentedMom Cn2121 ben de 90 cc yaptım 2 ölçek hipp mamasından bir ölçek de tjickener koydum ama çok katı oldu
Sudemeda TalentedMom 1,5 ölçek koyup dene bırde bende öyle kendım ayarlaya ayarlaya buldum bazen çok koyu oluyor
Sudemeda TalentedMom ben lansınoh kullanıyorum s den akmıyordu M yaptım akmaya başladı 150 cc mamaya 2 ölçek atıyorum thıckenerı